اخبار

خبرخوان خبر های فارسی

اخبار

خبرخوان خبر های فارسی

اخبار,اخبار جدید,اخبار اقتصادی,مطالب جدید,خبرخوان


۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است



با برد عالی9-0  برابر قهرمان تونس،مرد خوب وزن 86 کیلوی کشورمان به دور دوم رفت وحریف برنده مبارزه مغولستان وبلغارستان خواهد بود .



به گزارش "ورزش سه"، علیرضا کریمی که با هدایت رسول خادم ورضا لایق پا به رقابت ها گذاشته بود در وقت اول 5-0 از حریف پیش افتاد ودر وقت دوم بدون آن که فشار زیادی به خود بدهد،4 امتیاز دیگر گرفت  وبرنده شد.

 

در ادامه، گانف کشتی گیر بلغار برابر مغولستان برنده شد وبه دور دوم مسابقات رسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۰
naser nasery

کمیل قاسمی دارنده مدال برنز المپیک گذشته در کشتی اول خود برابر کوری یارویس کانادایی برنده شد وبه دور دوم رفت.



به گزارش "ورزش سه"، کمیل در وقت اول ،تنها با برتری یک امتیاز فنی وقت را به پایان رسانداما حریف کانادایی در وقت دوم تسلیم محض کمیل بود.


در وقت دوم یک خاک ویک فعل وانفعال که حریف را به پل برد 4 امتیاز به امتیازات کمیل افزود ،در ادامه کمیل به اداره کردن پرداخت ودر نهایت کانادایی در 40 ثانیه مانده به پایان وقت،کمیل را خاک کرد اما امتیازات کمیل  بالاتر از این بود که به خاطر یک خاک 2 امتیازی به خطر بیفتد ودر نهایت کشتی با نتیجه 5-2 به سود کمیل خاتمه یافت ،برنده به مصاف برنده مصر وتونس خواهد رفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۹
naser nasery

با سلام خدمت تمام دوستان

خوب وقتش بود ما هم به کاربرای عزیزمون یه عیدی بدیم اومدید وارم سال نو پر از موفقیت داشته باشید

راستی طراحی شده توسط مبین دیزاین و کدنویسی توسط هایپر تمپ هست

برخی از امکانات قالب :

  • استفاده از کدهای جی کوئری و جاوااسکریپت

  • سرعت لود بالا نسبت به امکانات
    [*]سئو 97 درصد طبق سایت
    chkme.com
  • دارای قسمت عضویت درخبرنامه بسیار زیبا
    [*]دارای قسمت آخرین اخبار
    [*]دارای منویی جذاب
    [*]دارای قسمت اخرین مطالب و مطالب تصادفی با افکتی زیبا و دیدنی
    [*]دارای قسمت اطلاعیه سایت به صورت اسلایدری
    [*]قسمت پست ها به زیبایی هرچه تمام تر و با افکتی بسیار جذاب طراحی و کدنویسی شده
    [*]دارای قسمت موضوعات به صورت شاخه ای
    [*]دارای درخواست مطلب که به صورت فرم در پایین سایت طراحی شده
    [*]دارای قسمت تبلیغات متنی بسیار زیبا
    [*]و...
    [*]دارای قسمت مطالب به زودی

بعضی از امکانات ادامه مطلب:



  • متن به صورت اسکرولی در کادری ثابت قرار گرفته
    [*]دارای پخش آنلاین
    [*]دارای جعبه دانلود فوق العاده زیبا
    [*]دارای قسمت مطالب مرتبط بسیار زیبا

[*]و...

 

+ قالب رسپانسیو هست پس بهتر از این دیگه نمیشه :D

 

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 1 کیلوبایت دانلود با لینک مستقیم دمـــو صفحه اصلی دمـــو ادامه مطلب

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۳
naser nasery
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۳
naser nasery

۱۷ راه لاغری برای کارمندان و افرادی که وقت کافی ندارند

۱۷ راه لاغری برای کارمندان و افرادی که وقت کافی ندارند
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۰
naser nasery
در پایان روز چهاردهم آمریکا در صدر و بریتانیا دوم و کاروان کشورمان با کسب مدال طلای یزدانی با 3 طلا و مجموع 7 مدال در مکان بیست و پنجم قرار دارد.
صعود 10 پله‌ای ایران با طلای یزدانی‌ +جدولبه گزارش مشرق، پایان روز چهاردهم المپیک برای کشورمان با مدال طلای ارزشمند حسن یزدانی همراه شد که با 10 پله صعود کاروان امام رضا به مکان بیست و پنجم صعود کرد.

در پایان روز چهاردهم در جدول تقسیم مدال آمریکا با 38 طلا و مجموع 105 مدال در صدر قرار دارد و بریتانیا که به طلای زنان در هاکی همچنان در پی کسب طلا است با 24 طلا و مجموع 60 مدال و 2 طلا بیشتر نسبت به چین در مکان دوم دیده می‌شود.

از ارزشمند‌ترین مدال‌های امروز می‌توان به کسب مدال طلای فوتبال زنان توسط بانوان آلمان با غلبه بر سوئد اشاره کرد.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۹
naser nasery

به گزارش افکارنیوز، در دسته فوق سنگین وزنه برداری المپیک ایگور میناسیان توانست مدال نقره را مال خود کندف همان جایی که بهداد سلیمی موفق به کسب مدال نشده بود.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۷
naser nasery
"ایران در حالی از ارتش آزادیبخش شیعی سخن گفته که اخیرا پایگاه هوایی همدان را در اختیار روس ها قرار داده تا علیه گروه های مسلح عملیات هوایی انجام دهند."
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۶
naser nasery

به گزارش مشرق
، روزهای پایانی هفته گذشته در جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال نفراتی به کادرفنی این تیم اضافه شدند. بعد از نتایج ضعیف استقلال در 4 هفته اول لیگ برتر، اعضای هیات مدیره این باشگاه خبر از تقویت کادرفنی این تیم را دادند تا به نوعی اعتراض خود را به عملکرد 2 ماهه علیرضا منصوریان نشان بدهند.

در پایان جلسه چهارشنبه گذشته، منصور پورحیدری به دلیل بیماری و عدم توانمندی جای خود را به نصرالله عبدالهی داد و او از این پس به عنوان سرپرست تیم فوتبال استقلال فعالیت می کند. اما از همه مهمتر انتخاب مدیرفنی برای استقلال بود که با نظر اعضای هیئت مدیره بهتاش فریبا به این پست رسید تا به نوعی بار تجربه در کادرفنی این تیم بالا برود. هرچند بهتاش فریبا یکی از عوامل سرمربیگری منصوریان در استقلال بود و رابطه بسیار نزدیکی با سرمربی جوان آبی ها دارد با این حال انتخاب او به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال باردیگر نشان داد که صندلی مربیگری در استقلال به هیچ عنوان محکم نیست و در صورت ادامه نتایج ضعیف کادرفنی این تیم ممکن است با تغییرات گسترده ای روبرو شود. این موضوعی است که از رفتارهای منصوریان هم به خوبی می توان فهمید چراکه او در تمرینات این تیم کاملا نگران به نظرت می رسد و به گفته عده ای از کارشناسان این نگرانی را به بازیکنانش هم منتقل می کند.

در مورد منصوریان گفته می شود اعضای هیات مدیره به او تا پایان دربی فرصت داده اند که بتواند شرایط  این تیم را سر و سامان بدهد و ممکن است همانطور که او خیلی زود به استقلال آمد خیلی زود هم مجبور بشود این تیم را ترک کند. استقلال در فصل نقل و انتقالات پرهزینه ترین تیم لیگ برتر لقب گرفت و طبیعی است که در این شرایط توقع اعضای هیات مدیره از منصوریان بسیار بالا است نیمکت او ممکن است خیلی زود دستخوش تغییرات گسترده بشود.
منبع: نسیم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۶
naser nasery
به گزارش نامه نیوز، در روزهای اخیر، موضع گیری های مختلفی درباره موسیقی و مشخصاً برگزاری کنسرت ها از سوی برخی افراد و صاحبان تریبون اتخاذ می شود. از آنجا که برخی از این موضاع از سوی برخی افراد که خود را نماینده طیف ارزشی و ولایتمدار جامعه می دانند، مناسب است بیانات رهبر معظم انقلاب درباره موسیقی و کنسرت را بازخوانی و به عنوان اتمام حجت در این خصوص منتشر کنیم.

سخنان زیر دو دهه قبل در جریان بازدید رهبر معظم انقلاب از صدا و سیما و پس از اجرای موسیقی توسط ارکستر صدا و سیما و چند تن از هنرمندان بیان شده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۵
naser nasery